17. 9. 2024 - Znalosť značky GECO u spotrebiteľov
Zo spotrebiteľského výskumu INCOMIND prebiehajúceho v 8/2024 vyplýva, že si značku GECO okamžite vybaví 35% osôb starších ako 18 rokov (pred rokom = 31%), ktoré nakupujú v predajniach s tabakovými výrobkami alebo v predajniach s lotériovými produktami. (Na východnom Slovensku si značku GECO okamžite vybaví dokonca 46% osôb starších ako 18 rokov
Viac...
Zo spotrebiteľského výskumu INCOMIND prebiehajúceho v 8/2024 vyplýva, že si značku GECO okamžite vybaví 35% osôb starších ako 18 rokov (pred rokom = 31%), ktoré nakupujú v predajniach s tabakovými výrobkami alebo v predajniach s lotériovými produktami. (Na východnom Slovensku si značku GECO okamžite vybaví dokonca 46% osôb starších ako 18 rokov.)
S ohľadom na relatívne malý celkový počet predajní GECO na Slovensku ide o skvelý výsledok.
Vo väčšine sledovaných atribútov značky je GECO hodnotené lepšie ako jeho konkurencia. Ide najmä o vysokú ochotu k nákupu značky, jej nepostrádateľnosť, dôveru a sympatie k nej.